Hoe zorg ik ervoor dat mijn konijn zich niet verveeld?

Ze woont in een kooi en met mooi weer kan ze naar buiten in een ren. Ze heeft speelgoed maar doet er niet veel mee..
ze is niet gecastreerd en ze is 4 maanden oud. en een bijvraagje: hoe knip ik haar nagels? alvast bedankt x

Toegevoegd na 4 minuten:
sorry ik bedoel gesteriliseerd :P

Weet jij het antwoord?

/2500

als je maar een konijn hebt zou ik er nog een kopen dan vervelen ze zich veel minder snel, maar als dat niet werkt dan haal ik ze uit hun koop en zet ik ze bij mij op schoot en ga ik in de bank zitten en dat houd mijn konijn wel uren vol liefs lolly

Je kan nog een konijn kopen. Of een knuffel beer in de kooi zetten ( let wel op wat voor knuffel beer want in sommige kunnen ze stikken. ) Een knuffel beer kan ook een liefdes gevoel opwekken bij het konijn want ik ken iemand die heeft een teddybeer bij het konijn in het hok gezet en nu probeert het konijn kinderen te maken xD

Konijnen Gedragsdeskundigen zijn het erover eens: 1 konijn is geen konijn. Kortom, konijnen zijn sociale groepsdieren, die minimaal met zijn tweetjes gehouden dienen te worden. Sociale contacten zijn ook voor het konijn van groot belang voor een goede gezondheid. Dus neem er nog een konijn bij. Knaagdierenopvangcentra bieden soms ook de mogelijkheid om te 'daten' met je konijn om een leuke match te vinden. Laat de dierenarts eens het nagels knippen voordoen. Als je weet hoe het moet, is het een fluitje van een cent. Je moet echter wel goed weten tot hoever je kan knippen. Een speciaal kniptangetje is wel zo makkelijk, want de nagels van een konijn kunnen erg dik zijn. En... wist je al dat 60 tot 80 procent van de vrouwtjes overlijden aan baarmoederkanker? Dit kan voorkomen worden door haar te laten castreren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100