Visjes kweken ?

vroeger had ik zo een set/ jaar of 9 terug. daar kreeg je een kometje bij en een zakje en als je dat heel goed deed kwamen daar allemaal kleine visjes uit. weet iemand waar ik dat kan halen ? en of dat uberhaupt nog te krijgen is op internet ofzo ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Het waren geen visjes maar een soort minigarnaaltjes.Ze heten Sea-Monkey's en je kocht ze met een klein aquarium en toebehoren.
Ik weet niet of ze nog te krijgen zijn. Het was eigenlijk wel zielig want het waren niet de meest ideale omstandigheden voor die beestjes in zo'n speelgoedaquarium.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja sea monkeys kan je nog steeds kopen, ze zijn te koop in sommige dierenwinkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn geen visjes, maar pekelkreeftjes. Er zijn verschillende soorten te krijgen, ze behoren tot de Artemia familie. De naam waaronder ze verkocht worden is Seamonkey. Verschillende dierenspeciaalzaken verkopen ze nog wel, maar ook internetwinkels verkopen ze nog, oa. bij www.mierenboerderij.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google eens onder triops. Daar vind je ze. Houd er rekening mee,dat zo'n instant visje /kreeftje hooguit 80 dagen wordt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
irritant??? why?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
irritant??? Where?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar...., dáár!!!!
toch?
ook te verkrijgen als levend voer in de dierenwinkel, pekelkreeftjes.

mijn dwergklauwkikkertjes krijgen ze niet want ze gaan vrijwel meteen dood in zoet water. maar het zijn echt leuke beestjes om te zien met die snelle pootjes van ze.

het volgende filmpje kan als zeer schokkend worden ervaren!!!!