Is het nu veilig om met kinderen naar een geitenboerderij te gaan (Q koorts)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Q-koorts is officieel nu voorbij.
Toch zou ik rekening houden met hooikoorts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is hebben kinderboerderijen de zwangere geiten in quarantaine.
Bel anders even op van tevoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pieter2011
13 jaar geleden
Onzin. Kinderboerderijen zijn sinds vorig jaar wettelijk verplicht alle geiten en schapen tegen Q-koorts in te enten:
http://www.skbn.net/qkoorts
Maar de vraag gaat niet over kinderboerderijen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen onzin. Onze kinderboerderijen hier in de stad hebben een extra tijdelijke ruimte. Om de kinderen de gelegenheid te geven gewoon naar de geitjes en de andere dieren te komen kijken. Wij hebben hier geen geitenboerderij, maar wel de KB. En de beesten zullen best ingeent zijn, dat weet ik niet.