kan het geluid van een kitten de bevalling van een poes opwekken?

ik was net op youtube filmpjes aan het bekijken van een bevalling van een poes.. opeens miauwde het kitten en missy onze poes was meteen allert! ze ging opzoek naar het kitten.. ik heb het filmpje meteen afgezet.. kan het kwaad dat ze dit geluid heeft gehoord want nu doet ze toch wel wat onrustig? missy is hoogzwanger

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Mijn katten reageren ook als ik youtube filmpjes kijk met katten gemauw. Als het haar tijd nog niet is zal ze ook nog niet bevallen. Maar ze zal wel extra prikkelbaar zijn en onrustig tegen de tijd dat het zo ver is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gefeliciteerd!
Ivana
13 jaar geleden
Gefeliciteerd. Onder je vorige vraag heb ik nog even wat informatie toegevoegd bij mijn antwoord (10e reactie)
Dat denk ik niet nee.
Waarschijnlijk ging Missy gewoon op zoek naar de kitten die ze hoorde en dat jouw conclusie een "vermenselijking" is ;-)
Ze was hoogzwanger en dan is het logisch, dat ze onrustig is.
Gefeliciteerd!!!
Ik las, dat ze is bevallen; veel plezier.