Dat leert 'n hond onder normale omstandiheden nooit . Maar als je het ECHT wilt leren , moet je voedsel in 'n muizenval doen . Als hij ook maar even de val aanraakt klapt hij dicht , en krijgt hij 'n tik op z'n neus . Maar je kan het hem ook leren door wat op de grond te leggen , en als hij er naar toe gaat , het streng verbieden . Het is geen 100% zekerheid . Wat jij gezien hebt ,filmen ze alleen maar als het werkt. De muizenval is niet gevaarlijk , maar erg dieronvriendelijk . Ik heb 'n hondenschool gehad , en ik leerde de mensen om het met woorden te doen . Maar de hond van 'n autistisch vriendje is door 'n inbreker vergiftigd. Als je hem leert dat hij niets van andere mensen aanpakt , zal hij grommen als iemand hem iets geeft , maar Een van mijn honden viel meteen aan . Dus wees daar voorzichtig mee .
Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb lang aan de Cote d'Azur gewoond , en als ik daar boodschappen ging doen ,moest ik de auto open laten omdat het anders te warm was voor m'n jongetje . Toen ik 'n keer terugkwam bij de auto , stond er 'n hele chique dame bij de auto . Ze was ZOO verbaasd dat m'n hond niets deed en niet uit de auto kwam , dat ze me 'n visitekaartje gaf waarop stond : goed voor een gratis rondje golf en 'n diner . Zie foto .