lelijk?

je hamster krijgt teveel haar binnen. probeer hem te kammen zodat het losse haar verwijderd word en niet via een omweg via het spijsverteringskanaal weer retour hoeft te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is helemaal correct! jammer genoeg heb ik al geen hamster meer want hij heeft zijn anorexia niet overleeft en veranderde in een pen

Andere antwoorden (1)

omdat ze die niet kan verteren
ze krijgt de haren binnen door haar vacht te verzorgen maar ze moten er ook weer uit dus vandaar die haarballen