Katten, kippen en een moestuin.

Gaat dat samen?

Toegevoegd na 10 minuten:
IMijn tuin is ongeveer 60 m2.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik zou de kippen in een dicht hok zetten met een ruime afgeschermde ren, dus ook van boven dicht, zo niet, dan kunnen de kippen in een ochtend vrijwel je hele moestuin slopen.
Ook moet je je kippen beschermen tegen roofvogels, vossen en voor een verdwaalde hond.
De kat in het geheel is prima om de muizen een beetje kort te houden, want kippen betekent, voer op de grond en dat betekend muizen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of erger, ratten. De buurman van m'n ouders heeft ook kippen en dat heeft tot ratten geleid. Maar wel een prima antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies Widar, overal waar altijd voedsel aanwezig is kan je ratten krijgen, ook in de stad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, zeker als je buren fijn hun oude brood op het grasveldje kieperen. Of je ex-bewoners in je eigen tuin.

Andere antwoorden (4)

Kippen werken de hele grond open, dus dat kan alleen als je ze in een afgeschermd gedeelte houdt. Anders zal er niets groeien in je moestuintje.
Kippen en katten, kan samen, dat ligt aan de katten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, al eeuwen lang zijn dit combinaties die voorkomen op een boerderij.
Wel zal je de nodige ruimte moeten hebben, want alle drie in een stadstuintje gaat niet lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan de ruimte en aan de omstandigheden.

Maar op veel boerderijen is dit heel normaal.

Of je in een stadstuin kippen mag houden, hangt o.a. van de gemeente af.

Wel zul je OF je moestuin, of je kippen heel goed moeten
afschermen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat gaat prima op een boerderij maar je moet wel de ruimte hebben. als je de kippen los wil laten lopen moet je wel de katten in de gaten houden maar als ze in een hok zitten is dat helemaal geen probleem.