mijn beagle van een jaar eet de laatste dagen veel te weinig of niks heb alles aan geprobeerd zoals friskiesbrokken,frolic en eten van carrefour!

heb se nu nog maar twee weken bij mij kan dat van de stress zijn of gewoon dat deze eet gegeten is want als se een snoepje krijgt eet se dat wel op en vraagt se naar nog en mag ik eigenlijk terug over schakelen op frolic als se deze wel eet ?
wie kan mij hier raad meegeven?
groetjes ann

Weet jij het antwoord?

/2500

Een hond eet van nature rauw vlees. In een roedel wordt een prooi gevangen en de Alfa hond begint als eerst te eten. Meestal zal hij beginnen met de organen, want daar zitten de meeste voedingsstoffen en calorieën in. Bovendien is rauw vlees nodig voor zijn darmflora. Je zou langzaam over kunnen stappen op rauw vlees. Meng een heel klein beetje met zijn brokken en voer dat steeds een beetje op. Je mag een hond ook af en toe een rauw ei en wat yoghurt geven. Als hij helemaal over is op rauw vlees, mag je het ook combineren met goede brokken. B.v. 's morgens een handje brokken en 's avonds rauw vlees. Geef hem géén Frolic!! Dit zijn echt geen goede brokken. Koop een goede brok (en dat hoeft helemaal niet duur te zijn). www.carnibest.nl

kijk eerst eens wat ze bij de vorige eigenaar at, en ga langzaam over naar het voer dat jij wilt gaan geven. (mixen dus ). wij hebben ook honden in de opvang, en af en toe heb je er zo eentje bij. wij geven ze dan wat pens door de brokken, je haalt het in de supermarkt, het beste wat je kan nemen is van Rodi, dat zijn net hamburgers, en stinken niet. dat eten ze bijna altijd, en wennen aan hun nieuwe brokken. succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100