waarom doet ons konijn knorren? het is toch geen varken!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijne deed dat ook, maar ik dacht dat het uit angst of agressie voort kwam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom doe jij het woord doen gebruiken? het is toch geen brabants dier :)

Antwoorden (5)

Konijnen knorren meestal als ze heel blij zijn.
Dus dat is een goed teken.
Het is dan iets als spinnen bij katten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als konijnen blij zijn, maken ze zachte knorgeluidjes. Als ze angstig of kwaad zijn, kunnen ze hard knorren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, nee het is zeker geen varken.
Konijntjes in de natuur doen dat ook, het is een vorm van zelfverdediging, je konijntje voelt zich ofwel angstig of bedreigd door jou.
hoe je dit kunt oplossen lees je op de volgende site, ik heb de link voor je meegestuurd.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn konijn had "hoknijd". Kortom ik mocht niet in zijn hok komen .En toen knorde / gromde hij ook flink! Eerst dacht ik dat het vriendelijk bedoeld was. Maar heb ondervonden dat het dus niet zo was. Pas op je vingers hoor! Ik ben heem nog meer aandacht gaan geven en ben hem een soort van gaan trainen. Uiteindelijk was er geen probleem meer en kon ik zijn hol weer in. Ik ging heel gedecideerd te werk. Zodra ik ging aarzelen, waren mijn vingers niet meer veilig. Hoop dat je er wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet waarom jouw konijn KNORREN DOET hoor!;)