Waar vind ik een goede en goedkope koe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mannetjes,of een vrouwtjes koe,??????????????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joehoe!! een koe is vrouwlijk, en een stier is de mannelijke variant....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mannetjeskoe is geen koe.

Antwoorden (7)

Je zou misschien bij een boer een bod kunnen doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze verkeert in goede staat, op wat lakschade na....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slechts een tientje en nog helemaal goed.

Toegevoegd na 3 minuten:
Die uit de tweede link is vermoedelijk iets duurder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een veemarkt. Zuid Laren, Den Bosch?

Verder misschien wel op marktplaats.

En tenslotte: stap eens bij een koeienboer naar binnen en vraag ernaar.
Je hebt vleeskoeien en melkkoeien. Moet je je wel van tevoren bedenken. Vleeskoeien zijn wat goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gemiddelde melkkoe wordt na een jaar of 6 (!) naar de slacht gebracht, omdat ze niet meer genoeg melk produceert om winst te maken.
Voor een paar honderd euro kun je hem redden van de slacht. Als je haar goed verzorgt, kunnen jullie 10 a 12 jaar plezier van elkaar hebben.
Op naar de boer dus, zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn veehandelaren die langs de boeren gaan en handelen in oa. koeien. Ga naar een boer in de buurt en vraag naar wat namen en telefoonnummers van verschillende handelaren. Zij hebben een veel breder beeld wat er te koop is dan die ene boer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op marktplaats.