Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand sites voor het vinden van betaald werk met dieren in GLD of OV?

Ik zoek sites of vacaturebanken of iets dergelijks met vacatures met werk met dieren. Ik werk nu als vrijwilliger in een dierenasiel, maar zou heel graag betaald werk vinden in het werken met dieren. Weet dat het moeilijk is hier betaald werk in te vinden, maar niet geschoten is altijd mis hè. Ik zoek het niet zo zeer in het werken in een dierenwinkel, want dan heb je maar zo zijdelings echt met de dieren zelf te maken.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
726

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het vinden van betaald werk met dieren is inderdaad niet makkelijk ; in dierenparken en dergelijke is vaak sprake van een dichtgesloten ons-kent-ons-circuit, en je hebt er uiteraard vaak een passende opleiding voor nodig. Dierenarts(assistente) bijvoorbeeld.

De snelste weg, als je ECHT met dieren wilt werken, is vermoedelijk zelf iets opzetten. En dan desnoods klein beginnen en later uitbouwen. Een kleinschalige opvang bijvoorbeeld, of een hondenuitlaatservice (schijnt nog best aardig te lopen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
start een hondencreche...een vriendin van mij wilde weer gaan werken, maar zat met de hond...die brengt ze nu naar de creche...kost haar 15 euro per dag
Je kunt ook een hondenuitlaatservice beginnen SUCCES!! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding