Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Je kat wassen met zoete olie dat schijnt de vette creme op te lossen.

Toegevoegd na 1 minuut:
als je dat niet hebt kun je het doen met dreft dit lost ook vet op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De sudocreme eerst met wat babyolie of andere olie verwijderen en daarna kat wassen met water en babyshampoo of speciale dierenshampoo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het eraf halen met bijv babyolie. Nadeel is wel dat je kat daarna erg vettig is.
Dit kan je dan met een afwasmiddel of shampoo weer verwijderen.
De vraag is alleen of je kat dit toelaat, maar dit kan je zelf natuurlijk het beste inschatten.

Misschien is het handiger om de Sudocreme er enigszins af te wrijven met een doek en de rest gewoon te laten zitten.

Een kat zal zich zelf zeker schoon likken.
Bovendien zal hij niet ziek worden als hij wat Sudocreme binnenkrijgt. Dit is een onschuldige creme voor hem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor 1 keertje is dat niet erg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk ook dat het voor 1 keer niet erg is, al zou mijn voorkeur uitgaan maar shampoo. Dat droogt de huid net iets minder uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken iemand die zijn zoon had vaseline op de kat gesmeerd, toen de kat dat aflikte, ging het beest dood....
ik denk niet dat je kat het leuk vind omgewassen te worden. dus dan kan je beter je kat goed borstellen. dan komt het er denk ik ook wel af. mijn kat had ook een keer iets in ze vacht en toen heb ik hem heel vaak geborsteld en toen was het wel bijna weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding