Mijn moeder wilde nooit een kitten, nu wel maar me vader niet. dus me moeder begon er gister over en nu willen ze allebei niet. hoe kan ik ze overalen

Toegevoegd na 8 minuten:
Oh sorry overalen moest overhalen zijn .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik zie dat je 15 bent.
een kat kan wel 15 of 20 jaar worden, en om hem straks mee te nemen naar je studentenkamertje is niet echt een goed idee.
de verzorging zal dus op je ouders neerkomen.
vlak ook de kosten niet uit, denk aan voer, vaccinaties, castratie.
als je kat ziek wordt kunnen de kosten de pan uitrijzen.

je zou kunnen gaan sparen van je zakgeld, misschien ook wat proberen bij te verdienen, en zo je steentje bij te dragen.
mogelijk overtuigt dat je ouders.
als je ouders echter geen zin hebben in een kat, kan je ze er moeilijk mee opschepen.
over een aantal jaartjes ga je je eigen leven leiden, waar in eerste instantie waarschijnlijk geen plaats is voor een kat.
Rieneke1
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door uit te vinden waarom ze geen kitten willen, en hun bezwaren weg te nemen. Nadeel: Het hebben van een kitten is een verantwoording die veel problemen met zich mee kan brengen (een dier in huis kan leidein toto veel ergernis als het bankstel kapot gekrabt is, of er in de planten geurineert wordt).