is onze hond ziek?

hij zit de hele tijd te hijgen en te kwijlen, en hij wil niet uit zijn mand

Toegevoegd na 1 uur:
bedankt allemaal, ik ga het direct doen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
fijn dat je gaat, laat je nog even weten wat het is?

Het beste antwoord

mocht het mijn hond zijn, dan zou ik bij deze verschijnselen meteen overleggen met de dierenarts.
mogelijk is je dierenarts open op zaterdag.
zo niet, bel hem dan toch op, dan krijg je te horen bij welke vervanger je terecht kan.
Rieneke1
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als ik dat zo lees, denk ik dat je hond misselijk is. Hij is in ieder geval niet goed. Houd het goed in de gaten, als het erger word, zeker even de dierenarts bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zit er iets in zijn keel vast of zo ?
of iets in zijn maag ?
toch effe naar dierenarts ?
13 jaar geleden
Zou zeker even naar de dierenarts gaan.kijk of hij wel drinkt en eet.zou ook een verstopping kunnen zijn.
succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Direct contact opnemen met de dierenarts. Dit zijn geen grapjes.
Ivana
13 jaar geleden
Ja, zoals je het omschrijft gaat het duidelijk niet goed met hem.

Ook ik zou bij deze verschijnselen direct de dierenarts bellen. Niet aankijken of het erger wordt, gewoon meteen bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker contact opnemen met de dierenarts! Hij kan misselijk zijn of benauwd. Tal van oorzaken zijn mogelijk, waarvan de meeste echt niet kunnen wachten tot na het weekend!