nee omdat e vroeger geen pc hadden
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee. Je kan nog steeds leven zonder dat je een PC hebt.

-toegegeven, je wordt wel als ouderwets gezien, tenzij je 60+ bent-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor sommige mensen wel. Ze verdienen daar hun brood mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor Chronisch zieken is het een levensbehoefte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen levensbehoefte maar het is wel erg makkelijk. Zeker voor oudeeren die met webcam kunnen praten met familie in binnen en buitenland. Net als wij gebruik maken van internetbankieren en leuke uitjes opzoeken op internet.
13 jaar geleden
Nog niet, maar over 10 jaar wordt je overal weggestuurd zonder emailadres
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk is het een levensbehoefte.

Maar het is geen eerste levensbehoefte, zoals lucht, water, voeding en warmte.

Een pc is een volkomen geaccepteerd verschijnsel geworden in het alledaagse leven, net als een woning, bed, tafel en stoelen. Theoretisch kan je zonder, maar praktisch gezien loop je dan een uit de pas.
13 jaar geleden
Het is zeker geen primaire levensbehoefte. Maar volgens de Nederlanders is het zeker een levensbehoefte.

Zie hier:
http://www.nu.nl/internet/2054012/computer-met-internet-is-een-levensbehoefte.html

Volgens het artikel:
"Een computer met internetaansluiting, lidmaatschap van een sportclub en vakantie zijn levensbehoeften. Als mensen dit niet kunnen betalen is er sprake van armoede. "