Ik heb mijn startmenu (linksonder) in de klassieke weergave staan bij Vista.

START>Programma's>Bureau accessoires>systeemwerkset>SCHIJFDEDRAGMENTATIE!

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe eerst schijfopruiming en verwijderen van herstelpunten behalve de laatste, dat scheelt enorm.
Want dat hoeft niet gedefragmenteerd worden.
je kan gewoon Advanced Systems Care (ASC) free downloaden.
Dit prog. is uitstekend voor Windows XP,Windows Vista én Windows 7.
Je kunt het prog. zo instellen,dat het automatisch defragmenteert.
Het doet trouwens nog véél meer: anti-malware,register opschonen,junk files weghalen,enz.

Is een échte aanrader.
Ik gebruik het zelf ook en het werkt fantastisch.

Toegevoegd na 1 uur:
hier zijn de links:
majorgeeks.com/download

download.cnet.com/Advanced-SystemCare

www.iobit.com/advancedwindowscareper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik daar defraggler voor, en zou niet anders meer willen. Heel snel, en je kunt zelfs de files kiezen, die gedefragmenteerd moeten worden, en welke niet.
Gratis progje, en heel klein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heel goed programma die ik op vista heb gebruikt is auslogics disk defrag. Gewoon de gratis versie downloaden, die werkt prima! Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Linksonder in de startbalk DEFRAG intypen en bovenin de balk erop klikken opstarten en dan werkt het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heel goed en gratis programma om je computer te defragmenteren is Smart Defrag, ik gebruik het al jaren en je computer wordt er een stuk sneller van;