Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn foto's die ik met de webcam heb gemaakt terug vinden?

Ik kan ze niet meer vinden.Ze stonden eerder altijd gewoon bij mijn afbeeldingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In het Start-menu zit de optie 'Zoeken' of 'Search'. Selecteer daarin de optie om naar afbeeldingen, muziek of video te zoeken, en vink dat de optie voor plaatjes of foto's aan.

Als je geen namen weet, klik dan vervolgens op de optie om geavanceerd te zoeken. Selecteer de schijf waar de plaatjes ergens zouden moeten staan, en gebruik de optie 'wanneer is het aangepast?' Om aan te geven hoe oud de plaatjes zouden moeten zijn.

Klik dan op 'zoek' of 'search', en het programma zoekt naar alle plaatjes die binnen de opgegeven data zijn gecreëerd (of veranderd, maar meestal komt het neer op gecreëerd bij plaatjes).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hm.. Je kan op de computer zoeken naar alle jpg beelden gemaakt in bv de laatste maand?

Ook kan je even in de instellingen van je cam software kijken waar bestanden worden opgeslagen

Je documenten staan standaard onder:
C:\Documents and Settings\{GEBRUIKER}\My Documents
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding