door heeeeeeeeeel snel te typen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
haha :)
eerst lijstje van die email adressen of vanuit postvak ,vervolgens selecteren door je linker of rechter muisknop over de emails gaan dan een kopie maken en plakken in het gewenste venster van je scherm plakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk met een "auto filler" zoals deze:
http://userscripts.org/scripts/show/39313
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms kun je alias aanmaken bij je bestaande mail. dan heb je 10 adressen maar wel dezelfde mail box.

je kunt ook een mailserver installeren op je pc en een domeinnaam gebruiken. dan kun je zoveel adressen aanmaken als je wilt. 1000 kan makkelijk. je kunt ze dan als alias aanmaken of gewoon een apparte mail box. nadeel is je moet je pc wel aan laten staan wil je er gebruik van maken ook van buitens huis.
voordeel je kunt adressen verwijderen en toevoegen wanneer jij wilt.

en anders kun je inderdaad een autofill gebruiken om adressen aan te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door snel te typen.
als je dat niet kan doe je een typcursus.