Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb windows xp opnieuw geinstalleerd, als ik de driver van mijn monitor probeer te installeren staat er instalation failed, hoe los ik dit op?

Het is een lg
Het is heel irritant want het is een breedbeeld die normaal op een resolutie van 1000 nog wat staat maar nu staat ie op 800 x600 en i kan het nie veranderen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
636

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb het vermoede dat je systeem gewoon in de VGA mode draait. Wat geeft XP aan, welke resoluties zijn er mogelijk? Ik zou eerst maar beginnen met de juiste (nieuwste) drivers voor de Video kaard te installeren en dan verder te kijken wat de mogelijkheden zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
800 x 600 ik heb geen idee wat voor video kaart ik heb eigenlijk.
maar ik heb het gevoel dat mn hardware niet geinstalleerd is.
internet via een draad doet het ook al niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geeft meer zekerheid dat je de drivers van je moederboard nog moet installeren. Alleen XP installeren ben je niet mee klaar, je moet ook nog alle moederboard drivers nog installeren, hoogstwaarschijnlijk heb je ook geen geluid? Er hoort bij je PC een CD mee geleverd te zijn waar je deze drivers op kunt vinden, zo niet dan zal je via een kennis deze drivers moeten downloaden en als nog moeten installeren (let wel op dat je de juiste drivers installeert, welke geschikt zijn voor jouw moederboard)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit zal het wel zijn

Andere antwoorden (2)

volgens mij moet dat nix uitmaken
maar als hij echt niet hoger wil dan 800x600 dan moet je vermoed ik eerst de driver van je videokaart updaten
wellicht ook eerst de chipset van je moederbord
want de driver voor de monitor heb je echt niet nodig die wordt vanzelf gevonden
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
ik ken dat probleem.dat had ik opgelost door op de site van lg een driver te douwnloaden van je scherm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding