Ik heb windows xp opnieuw geinstalleerd, als ik de driver van mijn monitor probeer te installeren staat er instalation failed, hoe los ik dit op?

Het is een lg
Het is heel irritant want het is een breedbeeld die normaal op een resolutie van 1000 nog wat staat maar nu staat ie op 800 x600 en i kan het nie veranderen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb het vermoede dat je systeem gewoon in de VGA mode draait. Wat geeft XP aan, welke resoluties zijn er mogelijk? Ik zou eerst maar beginnen met de juiste (nieuwste) drivers voor de Video kaard te installeren en dan verder te kijken wat de mogelijkheden zijn.

volgens mij moet dat nix uitmaken maar als hij echt niet hoger wil dan 800x600 dan moet je vermoed ik eerst de driver van je videokaart updaten wellicht ook eerst de chipset van je moederbord want de driver voor de monitor heb je echt niet nodig die wordt vanzelf gevonden

ik ken dat probleem.dat had ik opgelost door op de site van lg een driver te douwnloaden van je scherm

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100