Hoe krijg ik de normale instelling van mijn toetsenbord terug?

Normaal brand er rechts boven een groen lichtje voor de kleine letters en als ik op shift of caps lock druk 2 groene lichtjes. Nu heb ik kennelijk per ongeluk links iets ingedrukt toen ik mijn toetsenbord uitklopte om het kruimelvrij te maken. Het groene lichtje voor de kleine letters is nu uit. Als Ik hoofdletters typ met shift blijft het uit maar als ik caps lock indruk gaat dat lichtje wel branden. Hoe krijg ik de oorspronkelijke instelling terug? Heb al vanalles geprobeerd.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Waarschijnlijk stond je 'Scroll Lock' aan. Echter heeft dit in de meeste programma's geen werking. Excell gebruikt het nog wel, dan kan je nog meer doen met je pijltjestoetsen. In plaats van het verspringen van het veld krijg je met scroll lock dat je document scrollt. Toegevoegd na 6 uur: Lampje met een letter = Caps Lock Lampje met cijfer = Num Lock Lampje met pijltje = Scroll Lock Lampje met een F = F-Lock (Functietoetsen) Wel of niet in combi met een rondje eromheen of slotje

probeer control op je toestenbord in te drukken en tegelijk met je muis te scrollen. het num lock knopje is niet voor kleine letters. vaak helpt het om de pc te herstarten. succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100