Ik kan niet meer inloggen op msn, hoe komt dat?

Hij zegt, email-adres of wachtwoord ongeldig. Ik zou denken dat iemand mijn wachtwoord veranderd heeft, maar er is niemand die mijn wachtwoord weet en het is ook echt niet te raden! Ik kan dus niet meer inloggen, hoe kan ik dit oplossen? Wat kan er aan de hand zijn?

Toegevoegd na 18 minuten:
Capslock staat niet aan, mijn telefoon onthoudt mijn wachtwoord en ik heb het op 2 telefoons geprobeert en meerdere keren ingetypt...

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb nu mijn wachtwoord veranderd via de geheime vraag, maar krijg nog precies dezelfde melding.. Iemand een idee??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Soms is het gewoon een storing van msn/hotmail en lukt het een tijdje later wel weer.
Het kan ook zo zijn dat iemand toch je wachtwoord heeft achterhaald. Ook al is het niet zomaar te raden, tegenwoordig is het voor mensen met een beetje verstand van zaken niet al te moeilijk een dergelijk account te hacken.
Een derde optie is (onlangs nog bij mij het geval) dat er in korte tijd zo ontzettend veel vage zooi binnengekomen is dat ze het account tijdelijk afsluiten. Ik had een alternatief e-mailadres opgegeven in geval van bijvoorbeeld het vergeten van het wachtwoord. Via de site kon ik dit e-mailadres invoeren, kreeg ik daar een code en kon ik daar vervolgens weer mee inloggen. Dan moet je natuurlijk wel meteen je wachtwoord veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien heb je per ongeluk de Caps Lock aan staan, waardoor je ongemerkt hoofdletters typt i.p.v. kleine letters. Het gebeurt wel eens dat iemand daardoor denkt dat z'n wachtwoord niet meer klopt....
Amadea
12 jaar geleden
Miss caps lock aan of er moet een update komen zit je op iPod ofzo dan moet Miss nog een X instaleren succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit probleem ook. Mijn MSN geeft deze melding inderdaad ook aan, maar ik ben er achter gekomen dat als ik net van te voren op hotmail heb ingelogd, ik dan vanaf een andere locatie ben ingelogd als ik MSN dan start. Dit komt omdat Hotmail sinds kort een MSN functie heeft ingebouwd. Probeer op Hotmail in te loggen, en te kijken of je er dan wel inkomt, om uit te sluiten dat het om een cracking gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb niet ingelogt op hotmail, ik krijg mijn mails op telefoon binnen.. Heb via hotmail geprobeerd in te loggen, maar dat lukt niet via mobiel en heb tot morgen ook geen pc :( nog opties??
Helaas geeft U geen info over het O.S. van de smartphone. Deze vrijwel zelfde vraag is al eens eerder op GV gesteld :

http://www.goeievraag.nl/vraag/hallo-probeer-loggen-telefoon-fout.178309

Op die GV pagina staat MSN-Mercury app genoemd. Mogelijk het overwegen waard,om zo'n soortgelijke app op Uw toestel te zetten. Diverse ervaringen over een dergelijke app ,wijzen uit,dat men daarmee vrijwel altijd eenvoudig kan inloggen.

http://nl.appbrain.com/app/msn-messenger%3A-mercury-free/im.mercury.android

Groet:Zoekertje