Waarom is het niet mogelijk om in drupal 404's not found te weergeven ?

404 zijn pagina's die de server moet weergeven als een pagina niet bestaat of niet kan worden gevonden, drupal hier in tegen weergeeft de pagina wel

Toegevoegd na 2 minuten:
maar nier de server 404 maar de frontpage, wich makes it duplicated content.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik ben geen expert in drupal maar de meeste CMS gebruiken rewrite rules in de .htaccess file. Deze regels vertellen de server wat te doen met een url die een opgegeven string bevat.

bv:
RewriteRule ^index\.html$ ./index.php?

door deze regel zal alles wat index.html(?) bevat doorsturen naar index.php(?)

Door deze regels toe te passen kan het dus heel goed zijn dat niet bestaande pagina's door die regels worden doorgestuurd naar andere pagina's.

Ik weet niet hoe goed of je engels is, maar onderstaande link is naar de Apache mod_rewrite module op de apache.org website.

Groeten en we Kletsen.com,

Denre