ik heb een vraagje: ik heb zelf windows vista en moest ik updateen maar sinds die update heb ik geen geluid meer kan iemand mij helpen? groetjes,

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn geluid staat gewoon aan, de boxen staan aangesloten alles hoort het te doen maar er komt geen geluid.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Verwijder je drivers eens via systeem en start opnieuw op. De drivers zullen dan opnieuw geladen worden en meestal is het probleem dan opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat hierboven niet werkt kun je de PC wellicht nog terugzetten naar een herstelpunt van voor de update....
rose