Hoe verwijder ik applicaties definitief?

Ik download vaak applicaties via App Store, op mijn Ipod Touch, waarvan ik sommige programma's na een tijdje weer verwijder. Wanneer ik mijn Ipod via Itunes gesynchroniseerd heb, zie ik de verwijderde applicaties echter nog in Itunes staan, maar dan niet aangevinkt. Maar hoe verwijder ik ze ook uit Itunes?

Toegevoegd na 1 dag:
Allebei bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Zeer simpel, hier zijn twee manieren voor, maar laten we mijn voorkeur nemen.

Stap 1. Open iTunes (op de desktop)
Stap 2. Navigeer naar het tabje "Programma's"
Stap 3. Selecteer de apps die je wilt verwijderen, ctrl inhouden + muisklik op een app om hem te selecteren.
Stap 4. Tot slot druk op de toets "Delete" op je toetsenbord. Waarschijnlijk wordt er gevraagd of je deze apps alleen uit iTunes of definitief wilt verwijderen. Ik persoonlijk kies voor de laatste optie.

Kom je er alleen niet uit? Voel je zo vrij om mij een berichtje te sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt :)
- Open iTunes
- Klik links op de knop Apps (in de grijze balk, onder het stukje bibliotheek)
- Nu zie je alle apps staan die op je pc staan.
- Klik met rechtermuisknop op de app die je wilt verwijderen, en klik op de optie verwijderen.
- Nu krijg je de vraag of je de app in de prullenbak wilt gooien of behouden, klik op Naar Prullenbak
- De app is nu weggegooid :)

Soms heeft iTunes kuren, dan zeg je wel verwijderen, maar doet hij niks. Gewoon nog eens doen en dan werkt het wel.

Als je iets verwijderd via iTunes terwijl het nog op je iPod staat, krijg je bij de volgende keer dat je je iPod aansluit, een melding dat er programma's zijn gevonden, en of je die wilt overzetten. Hier selecteer je dus ook verwijderen.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt :)