hoe blokkeer je de nieuwste pop-up reclames die van "onderop" komen en waar je moet zoeken naar de x om ze te beëindigen?

ze komen alsmaar meer voor ( Vodafone, ING bijvoorbeeld) op vele sites.Gekmakend :-)

Weet jij het antwoord?

/2500

volgens mij zitten die in de site verwerkt en zijn dus niet echt te voorkomen. de X zit overal en nergens soms in de buurt soms pas helemaal bovenaan in de hoek, ik zoek me ook altijd wezenloos. Meestal zit het wel in de hoek van de reclame dus probeer de "rand" van de reclame te vinden

Zeker zwaar irritante reclames en idd steeds vaker! :( Enige manier waarop iig een deel nog blijvend weg gemaakt kan worden, is via firefox gaan surfen, en dan die ABP add-on erbij installeren. die filtert al vrij veel, maar (is soms ff klusje en goed zoeken) je kan ook handmatig na klikken op ABP icoontje de site doorlopen en vaak is het een regel waarin een .swf bestandje is. Filter toevoegen (kan altijd ongedaan worden gemaakt bij vergissing) en WEG is nare ding ;) Zelf doe ik dit vooral op sites en fora waar ik vaker dan 1 x per week kom, behalve die gloednieuwe dan, geen 'flikkerende zooi' meer in beeld :) succes!

ik erger me er ook echt groen en geel aan die rotzooi, maarja ik heb bij IE mijn popup blokeering maximaal gezet. dat helpt wel aardig:) moet je ff in de taakbalk naar extra gaan > internet opties > privacy > daar kan je je popup block aanzetten en maxmiaal instellen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100