is een laptop waarvan het beeldscherm kapot is te repareren? vriendelijke groeten elsje

Er is in een boze bui mee gegooid en volgens mij is er niks kapot aan de laptop zelf alleen aan het beeldscherm die licht ook maar voor de helft op het betreft een acer en was slechts 3 maanden oud toen het gebeurde.

vr.gr. elsje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon terugbrengen en zeggen "hij's kapot, garantie graag".

Toegevoegd na 56 seconden:
Natuurlijk niet erbij zeggen dat jij het hebt gedaan. Als 'ie pas 3 maanden oud is, valt 't gewoon onder garantie (tenzij ze kunnen aantonen dat jij 'm opzettelijk kapot hebt gemaakt, maar dat is niet makkelijk).

Toegevoegd na 4 minuten:
Ondanks de minnen is het gewoon zo. Zo zit de wet nu eenmaal in elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, die f*%cking zwaartekracht ook altijd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mij een min geven en jij loopt de boel op te lichten. lekker is dat. ik zal effe de cock met c.o.c.k inschalke meneer de koekepeer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jouw antwoord was gewoon flauwekul 8med. Maak er dan een reactie van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HET IS GEWOON HONDS WAT ER HIER SPEELT!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In die laatste reactie speelde er wel iets honds inderdaad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat bedoel ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Valschade is meestal niet gedekt binnen de garantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon niet zeggen dat 'ie gevallen is. Bij mijn pc is 't trouwens wel gedekt, maar in een extra garantie, die me nauwelijks geld kostte, maar 3 euro per maand en dan is gewoon alle schade voor de winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Widar geeft weer het goede voorbeeld. Als ze er niet in trappen dan licht je gewoon de verzekering op toch? Of je ruilt hem met een goede in een winkel!
Of je leent hem uit aan een vriend en geeft hem de schuld!
Zo bereiken we nog wat in deze maatschappij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, je kunt hier de heilige uithangen of gewoon eerlijk zijn tegenover jezelf. Ik ben gewoon eerlijk. Iedereen verzwijgt wel eens een feit of doet iets wat niet kan. Hier zou je dat niet zeggen, maar je doet 't wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik doe dat soort dingen niet. Niet iedereen is zoals jij. En ook niet iedereen is zoals ik.
Je geeft geen vraag op de antwoord. De vraag is namelijk niet "kan ik de verzekering oplichten ivm een defecte laptop"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meld mijn antwoord dan zou ik zeggen. (en ik weet nog steeds zeker dat jij ook wel eens iets hebt gedaan wat je hier niet durft te zeggen :P)
Een laptop scherm is altijd te vervangen. Grantie heb je er niet op, want ik neem aan dat duidelijk te zien is dat het hier om meer gaat dan om wat dode pixels.

Ik zou zef wel terug gaan naar de winkel waar je deze hebt gekocht en het eerlijke overleggen en vragen wat dit gaat kosten. Daarnaast zou ik een tweede offerte aanvragen bij zaken als replacedirect. Dan kan je de laptop laten repararen bij de goedkoopste.

In de bron meer info over het repararen van een scherm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een serieus net antwoord