is een laptop waarvan het beeldscherm kapot is te repareren? vriendelijke groeten elsje

Er is in een boze bui mee gegooid en volgens mij is er niks kapot aan de laptop zelf alleen aan het beeldscherm die licht ook maar voor de helft op het betreft een acer en was slechts 3 maanden oud toen het gebeurde.

vr.gr. elsje

Weet jij het antwoord?

/2500

Gewoon terugbrengen en zeggen "hij's kapot, garantie graag". Toegevoegd na 56 seconden: Natuurlijk niet erbij zeggen dat jij het hebt gedaan. Als 'ie pas 3 maanden oud is, valt 't gewoon onder garantie (tenzij ze kunnen aantonen dat jij 'm opzettelijk kapot hebt gemaakt, maar dat is niet makkelijk). Toegevoegd na 4 minuten: Ondanks de minnen is het gewoon zo. Zo zit de wet nu eenmaal in elkaar.

Een laptop scherm is altijd te vervangen. Grantie heb je er niet op, want ik neem aan dat duidelijk te zien is dat het hier om meer gaat dan om wat dode pixels. Ik zou zef wel terug gaan naar de winkel waar je deze hebt gekocht en het eerlijke overleggen en vragen wat dit gaat kosten. Daarnaast zou ik een tweede offerte aanvragen bij zaken als replacedirect. Dan kan je de laptop laten repararen bij de goedkoopste. In de bron meer info over het repararen van een scherm.

Bronnen:
http://www.replacedirect.nl/reparatie/lapt...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100