hoe krijg ik de functies van de muis'zijn rechter knop terug.zoals bv kopieren en plakken moet nu alles doen met ctrl/c en v

alvast bedankt,
de ouwe nozem

Toegevoegd na 13 uur:
alle normale manieren heb ik natuurlijk al geprobeerd,zoals
configuratie scherm e.d.
De functies werken bv wel bij windows mail.
Kan dit aan mijn ad blocker ofspyware blocker liggen.
of simpel weg aan standaard instellingen ergens...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

De muis software installeren. Misschien heb je een cdtje bij je muis gekregen. Of anders kijken op de website van de fabrikant. En met het programma van de fabrikant kun je heel waarschijnlijk die instellingen wijzigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
START-CONFIGURATIESCHERM-MUIS en daar naar de instellingen kijken. Misschien staat de rechtermuisknopfunctie uitgeschakeld.