Waarom kan je via twitter niet makkelijk zien wie er allemaal gerepleyed heeft op een tweet? soms krijg je nu vaak dezelfde reactie terug.

Ik bedoel het volgende:

Ik stuurde een tweet en zette daarin een link die niet via bit.ly of vergelijkbaar is geshord en dus te lang was. Vervolgens kreeg ik van super veel volgers de melding dat deze link het niet deed.
Andere volgers konden niet makkelijk zien dat andere volgers van mij die reactie ook al hadden geplaats. pas toen ik weer tweete op zo'n reactie: "sorry, hier is de goede link" zagen mijn volgers het weer als ze op mijn account klikte (deze kwamen uiteraard weer niet in hun eigen account te staan omdat het van mij ook weer een repley was.

Hopelijk is het duidelijk.

Mijn punt is dus vooral: waarom heeft twitter er voor gekozen om conversaties niet makkelijk volgbaar te maken dat je snel kan zien wie er allemaal al gereageerd hebben op een tweet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Dat is al mogelijk.
Maar kost vaak meer tijd voor de twitteraars als gewoon zelf een tweetje sturen.

Je kan zien wie er allemaal gereageerd heeft op iemand's zijn of haar tweets door middel van de twitternaam van de persoon in te typen in het 'search' vakje op de homepage van twitter.