Welke antwoorden van g.v.ers gaan door naar internet?

Steeds vaker kom ik op internet mijn eigen antwoorden tegen, hoewel ik alle antwoorden geef zonder er maar een op te zoeken, wil ik een hele enkele keer zekerheid hebben ,dat het antwoord ook goed is, dan kom ik steeds vaker mijn eigen antwoord van een vorige keer tegen.
Welke antwoorden van g.vers komen daar nu terecht?
En wie bepaalt dat?

Toegevoegd na 9 minuten:
Enkele weken geleden stond een van mijn eigen foto's, hier geplaatst de zelfde dag op het internet, ik werd hier, bij g.v., ten onrechte er op gewezen dat ik bij de foto geen bronvermelding had gegeven, dacht eerst dat het een grapje was en zo kwam ik er eigenlijk achter.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bronvermelding? Ik kopieer van alles van internet en zet dat op GV... Nog nooit is er geklaagd dat ik er geen bronvermelding bij had gezet.
Is dat nieuw?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder het mom lucratieve reclame ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@mmm: nee, dat is niet nieuw. Als je citeert, ben je wettelijk verplicht een bronvermelding erbij te zetten. Dat het blijkbaar nooit tegen je is gezegd, betekent alleen dat je niet betrapt bent.

Het beste antwoord

Als je vaak actief bent (in de zin dat je je teksten er op zet) op internet en je bent gespecialiseerd in een bepaald nogal specialistisch onderwerp, dan is de kans groot dat je je eigen teksten op internet tegen zult komen. Hoe specailistischer de teksten die je plaatst, hoe groter de kans dat je dan later je eigen zaken opnieuw tegenkomt.

Tenminste als die teksten openbaar zijn. En GV is openbaar. Facebook bijvoorbeeld niet - wat je daar zet, komt niet in zoekmachines terecht (tenzij een member binnen facebook natuurlijk de boel kopieert naar een andere website).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja mmm, ik denk dat je gelijk hebt, het zijn wel gespecialiseerde antwoorden met meestal veel tekst. dus is er iemand selectief bezig het elders te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In jouw antwoord kan ik me het beste vinden, ik denk dat het zo gaat, bedankt.

Andere antwoorden (6)

Volgens mij komt alles daar toch terecht van hier of...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles komt op het internet? En alles word is via Google te vinden, en dus iedereen die voorbaat heeft aan de informatie die jij hier neer zet, zal het ook gewoon gebruiken. Ze kopiëren het, en zetten het ergens anders neer, of gebruiken het zelfs nogmaals als ander antwoord. Of deels..

Maar ik weet niet of dat is wat jij bedoelt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GV is een site die goed doorzoekbaar is door Google en andere zoekmachines, dus komen vroeger of later alle antwoorden zoek-&vindbaar op het internet. De enige uitzondering die ik kan bedenken als de vraag zelf heel snel verwijderd wordt door de moderators en/of de vragensteller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben op GV terecht gekomen omdat ik bij een google zoekopdracht rechtstreeks deze site tegenkwam....dus google indexeert ook deze site inclusief alle geschreven stukjes van ons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind de vraag ook wel grappig: "Welke antwoorden van g.v.ers gaan door naar internet?" G.v. is natuurlijk ook onderdeel van het wereldwijde internet. Dus zodra je er een antwoord op zet staat het op het internet, en dan gaan er allerlei verbindingen in werking. Zoals google enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slimmerik.
+
Alles wat je hier zegt,kan op het net tegen je gebruikt worden!
Bij Moolkeesje kwam ik 6490 items regen! Er waren er ook bij van een Belgische naamgenoot, aangesloten bij de : Laafse Kikkers.Wat dat dan ook maar moge zijn. Dus Ed,in het vervolg nog voorzichtiger zijn met je ontboezemingen!