Laptop account?

Ik zit nu op het andere account van mijn laptop maar na op mijn andere account veel waarschuwingen te hebben gekregen en ook allemaal wou verwijderen wou mijn computer opnieuw op starten dat ik heb dan ook laten doen wil ik hem weer op starten wil hij dat niet ik krijg zwart beeld en documenten opent automatisch,

Wat kan ik doen):?.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraag is wat vaag... Wat was de eerste waarschuwing, en welke waarrschuwingen kreeg je daarna?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het waren virus waarschuwingen,waarbij ik gwn op computer opschonen klikte en toen kwamen steets meer.

Het beste antwoord

Vanwege de problemen met accounts, vermoed ik dat je Windows hebt - want dat zie ik ook vaak bij Windows. Dus daar zal ik mijn antwoord op enten.

Het is een beetje onduidelijk: start hij nu nog wel op of helemaal niet meer?
In het eerste geval: ga eens naar de logboeken, en kijk vooral welke foutmeldingen er in het begin van de troubles in staan.
In het tweede geval: het voert waarschijnlijk te ver om dat op afstand op te lepelen wat je zou moeten (kunnen) doen, anders dan een systeemherstel proberen (waarvan 't maar de vraag is of dat helpt).

Logboeken bekijken:
1. Start
2. (Uitvoeren)
3. eventvwr.msc {enter}
Daarna wordt 't googelen op de gevonden foutmeldingen of die weer op GV rapporteren... ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ah, viruswaarschuwingen... Da's niet best.
Elk virus heeft weer andere gevolgen. Als systeemherstel (druk F8 tijdens het starten) niet lukt of helpt, wordt 't waarschijnlijk tijd om een handig ICT-neefje bij de PC te halen.
Of Windows opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb SysteemHerstel gebruikt,Bedankt ik ben echt heel blij;D.