Problemen met Microsoft Word... Zie uitleg

Ik heb al een tijdje problemen met mijn Word.. En ik heb er totaal geen verstand van!
Ik heb een laptop en daarop staat standaard Microsoft Word 2007.. Nu vraag ie als ik hem open of ik een productcode bestaande uit 25 tekens wil geven...
Dit kan ik sluiten en doe ik ook aldoor, maar dan kan ik er helemaal niks meer mee!
Wat moet ik doen of hoe kom ik aan die productcode??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hier het antwoord van Microsoft:

Wanneer u een Microsoft Office-suite installeert of opnieuw installeert, wordt u gevraagd om de productcode, die uit 25 tekens bestaat, te typen of te plakken. De productcode wordt gebruikt tijdens de installatie van Microsoft-software voor het ontgrendelen van Microsoft Office suite. Als u de productcode niet invoert wanneer u hierom wordt gevraagd, wordt desuite mogelijk vergrendeld. .

Opmerking bij 2007 Office-suite Wanneer door uw 2007 Office-suite s om een productcode wordt gevraagd, gaat de installatie gewoon door, ook al hebt u de code niet. Als de suite op deze manier wordt geïnstalleerd, wordt u om de productcode gevraagd. Elke keer wanneer een 2007 Office-toepassing wordt gestart, krijgt u dit verzoek totdat de productcode wordt ingevoerd. Nadat een Office-toepassing 25 keer is gestart, kunt u geen nieuwe documenten meer maken of wijzigen. Bestaande documenten kunnen echter wel worden geopend. Het is echter niet mogelijk de documenten te wijzigen.

Belangrijk
Als u geen productcode kunt vinden voor uw evaluatieversie, moet u een volledige versie van het product aanschaffen.
Wanneer u een evaluatieversie van Microsoft Office omzet naar een volledige versie, moet u de productcode van de volledige versie gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De standaard Word versie op je laptop is een zogenaamde trial versie. Die mag je dus proberen voor een beperkte tijd. Als je Word na die tijd ook nog wilt blijven gebruiken, zul je een licentie moeten aanschaffen bij Microsoft. Ja, ja, zo gaat dat. Windows machines zijn niet voor niks zo goedkoop. Er zit verder helemaal niks op en aan. Alles wat je er bij wilt hebben kost je extra geld.
Als jij geen extra geld wilt uitgeven aan Microsoft, kun je Open Office gaan gebruiken. Dat is gratis en het kan ook met Word documenten overweg. Lijkt me een goed optie dus.
Zie de bron voor het adres waar je Open Office kunt downloaden. Gratis.