Ik wil skypen De instellingen zowel bij mij als bij mijn contact staan goed. Het geluid valt na ongeveer 1 minuut weg. De video blijft aan.

Wij werken beiden odner windows 7. De firewallinstellingen staan goed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Probeer bij Programma's en onderdelen skype te verwijderen, en opnieuw te installeren. Je persoonlijke gegevens gaan niet verloren.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is al eerder gegeven, ook nu loopt zo'n zelfde vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan vele oorzaken hebben. Aan Skype ligt het niet die werkt prima hier.
Vaak ligt het aan de Internet verbinding, deze is of te traag of slecht als het draadloos is.
Het kan ook aan je geluidskaart of je computer liggen als deze al wat ouder is.