Waarom download ik zo langzaam?

Ik probeer torrent binnen te halen.
Er zijn meer dan 100 seeders en leechers. En toch gaat het langzaam.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welk download programma gebruik je?

Het beste antwoord

Dat komt waarschijnlijk omdat je je hardware firewall dicht hebt staan.
Ik heb jaren ditzelfde probleem gehad met torrents.
Er is een software firewall (zoals norton, mcafee en dergelijke) die je heel makkelijk toestemming kan geven om poorten van je computer open te zetten voor een programma.
Maar er is ook nog een hardware firewall in je adsl modem/ router.
Je moet je modem ook vertellen dat die poorten open mogen.
Je hebt vast wel een boekje van je modem waarin staat wat het adres is van je modeminstellingen.
Dat is meestal zoiets als http:// 192.34. en nog wat nummers.
Als je weet welke poorten je torrentprogramma gebruikt kun je ze daar open zetten voor dat programma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hoe is je eigen verbinding? http://www.speedtest.net/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die site geeft een foutmelding aan nadat ik het probeerde.
internet staat op 54mbps.
ligt aan de snelheid van je internet, internet kan maar een bepaald aantal BPS MBPS binnenhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staan de juiste poorten open in je firewall en router/modem dat is wel belangrijk voor het beste resultaat.