Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Niks meer kunnen uploaden :S ??

Ik kan de laatste tijd helemaal niks meer uploaden; niks meer op m'n hyves zetten, via mail, via goeievraag een afbeelding sturen.. En op bijv. hyves kan ik ook niet meer de filmpjes zien. Ik zie dan alleen zo'n vierkant, met een klein vakje erin waar ik niet op kan klikken. Een vriend zei dat dat komt doordat ik geen 'flash player' heb, maar ik kan nog wel gewoon clipjes op youtube draaien. En ik heb voor de zekerheid toch nog even gekeken, maar ik heb dus wel flash player.. Weet iemand misschien waardoor dat komt, en wat ik er aan kan doen ??

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Welke browser gebruik je? Met Google Chrome komen die problemen wel vaker voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En op bijv. hyves kan ik ook niet meer de filmpjes zien. Ik zie dan alleen zo'n vierkant
geef hyves wel aan dat er iets wordt geupload en daar zie je het flimpje niet ?
lijkt mij dat er op de ene of andere manier de koppelling naar die bestanden los liggen of zo ?
want als er wel en kruisje staan is het bestand wel geupload maar kan het niet worden afgespeeld via je browser
heb je ook java op je pc ?
(Lees meer...)
capthavoc
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing