Ipod touch gejailbreakt 4g heb cydia wat nu?

Ik start het op en weet niet hoe het wertk.... Ik heb hem puur gejailbreakt voor whatsapp! Dus weet iemand hoe ik via cydia aan whatsapp kom?

Weet jij het antwoord?

/2500

In cydia downloaden en installeren: Whatspad en Installous 4 In Installous 4: Whatsapp

Ik heb zelf ook jailbreak je moet via cydia naar bronnen en dan voeg toe cydia.hackulo.us dan komt er een bericht dan voeg toe Dan close drukke als hij klaar is met laden dan die een lijstje met namen als het goed is staat hackulo in die lijstje druk je daarop, en via daar download je installous en als die ook klaar is close en dan op home button drukken van je ipod touch. En dan op installous drukken bij search whatsapp klaar is kees verder succes!

Whatsapp is al een maand gratis... Als hij terug in de appstore is misschien nietmeet maar tot nu had je zeker een maand de kans hem gratis te installeren, maarja je moet op youtube kijken hoe je install0us download en via install0us kan je alle betaalde apps in de appstore gratis downloaden

hier is een filmpje hoe je whatsapp kunt downloaden, maar je moet dan wel weten hoe installous werkt. Weet je dat of niet? zo niet dan pas ik mijn antwoord aan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100