PHP is code...

Je kunt een standaardpakket nemen dan hoef jezelf niet in de code :)

Denk aan wordpress, joomla, silverstripe, e109, etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een CMS (content management system) kopen, dan bouw je zo een site zonder coderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een site met php wilt gaan bouwen zul je daar wel een reden voor hebben. Als je niet kunt programmeren (- ik denk dat je daarom deze vraag stelt) zou ik je aanraden om OF een pakket te kiezen en de tekortkomingen voor lief nemen, OF iemand in de arm te nemen die je site wel zo kan maken als je hem hebben wilt.
Ik neem aan dat het geen zin heeft je site in HTML te maken want anders vroeg je niet specifiek om php...