iets gekocht marktplaats op marktplaats niet ontvangen

ik heb iets gekocht op marktplaats hat geld overgemaakt en toen zou hij het opsturen maar ik heb het nooit gekregen en hij negeerd me kan ik hier iets aan doen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Helaas ben je je geld kwijt. je kan marktplaats hierover wel inlichten Lullig voor je.

je kan er een melding van maken op marktplaats en deze persoon kan op marktplaats niets meer aanbieden maar ja daar ben jij niet mee geholpen probeer het via de bank terug te storten als dat niet gaat ben ik bang dat je het slachtoffer bent geworden van een oplichter

Je kunt bij de politie aangifte doen van diefstal. Mogelijk kan de politie via de marktplaats organisatie achterhalen wie de aanbieder is. De vraag is wel of er voldoende belang is voor een groot onderzoek, maar dat je je lullig voelt begrijp ik helemaal. Mijn truc is altijd dat ik zeg dat ik het kom ophalen. Doet men daar moeilijk over, dan gaat de koop niet door (heb ik al eens gehad voor 180 euro, maar had dus nog wel mn poen nog). Als ophalen geen probleem is, vraag ik alsnog om het op te sturen.

Neem even contact op met Opgelicht op Internet ! Zij kunnen je niet op korte termijn helpen. maar verzamelen alle informatie en kunnen je helpen bij de aangifte bij de politie. Ook voor de toekomst even daar kijken voor je geld overmaakt of die naam/rekening nummer/artikel geseind is.

Bronnen:
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/...

jaa, als het om kleine bedragen gaat ben ik bang dat de politie daar niets aan doet... sowieso is dat een risico dat je neemt bij marktplaats. nooit geld opsturen eerdat je je product heb, hij heeft immers dan je adres om langs te komen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100