mijn laptop hp word heet maar dan waar de stroomvoeding binnen komt waar door het dingtjes smelt en het pinnetje los gaat zitten .kabel nummer 4 halen

wat moet ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Het is me niet helemaal duidelijk wat er nu precies aan de hand is maar het lijkt me wel raadzaam die PC niet meer aan te zetten als er dingetjes en pinnetjes enzo gaan smelten en loszitten. Niet eens zozeer omdat het sneu zou zijn dat je pc in de hens gaat maar omdat batterijen kunnen exploderen, wat gevaarlijk is. Dus meteen naar de pc dokter ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heet (eigenlijk warm) worden van een laptop mag, maar dat er dingen gaan smelten duidt op een technisch probleem.
Je kan wel extra gaan koelen (daar zijn acc. voor te krijgen) maar dan ga je voorbij aan het probleem.
Als dit een nieuwe laptop is zou ik gelijk teruggaan naar de leverancier, is het een oudere dan raadt ik je aan een monteur te gaan laten kijken.
Bij deze problemen zou ik zeker de laptop niet onbeheerd aan laten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat een Laptop warm wordt is normaal, dat hij heet wordt (en zelfs zo heet dat er dingen smelten) dat is niet normaal. Ik zou terug gaan naar het bedrijf waar je hem hebt gekocht en hun op de hoogte brengen van het probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of het bij jou helpt, maar..... Regelmatig haal ik mijn computer uit elkaar om de roosters schoon te maken. Als ik dit niet doe, worden mijn spulletjes ook erg warm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is de fan niet gewoon kaduuk ?

Blaast er lucht uit je ventilatieroostertje ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een bekende probleem bij bepaalde HP modellen.
Hitte probleem waardoor pinnen los gaan zitten.
Je kunt hem dan laten airflowen.
Het is in ieder geval een bekend probleem. Vooral bij HP