Ik had een nieuw account gemaakt, maar kan hem niet openen....

Omdat ik voor mijn werk nu ook de pc moet gebruiken had ik een nieuw account aangemaakt op hotmail.
Dus ik zonet het proberen die te openen, maar dan geeft die aan dat het wachtwoord fout is of het email-adres niet goed is. Ben bang dat ik mijn emailadres verkeerd heb maar weet niet meer hoe die precies was, hoe kom ik daar achter?
(als het wachtwoord verkeerd zou zijn dan zou ik wel weten daar achter te komen, maar dit probleem weet ik even niet .............)
Wie kan me helpen?

Toegevoegd na 11 uur:
Ik ben eruit!!!

Ik typte aldoor .....@hotmail.COM zoals ik gewend was,

maar het moet zijn:.............@hotmail.NL

Pfffffff gelukkig maar want ik begreep er even helemaal niets van.

Maar toch bedankt voor de antwoorden en de eerste krijgt van mij de 10 punten;-)!

Het beste antwoord

Als het echt niet lukt om je account terug te halen, kan je ook gewoon een nieuw hotmail account aanmaken. Dan is het beter als je het ff op een briefje schrijft. De eerste week heb je het briefje nog nodig maar daarna niet meer. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zou je wel een hotmail account nemen? Ben je niet op de hoogte van steeds meer gehackte hotmail accounts? Mensen die helemaal radeloos worden omdat ze alle vrienden en bekenden uit hun contactenlijst dagelijks vreselijke spam sturen? Spam over viagra, penisvergroters, illegale medicijnen, namaakhorloges en noem maar op. Wil je dat?

Hotmail is zo lek als een zeef. Het is zo'n typisch microsoft product wat vol zit met fouten in de code. Net als alle andere producten van microsoft zoals Windows. of internet explorer.

Neem liever een Gmail account. Veilig, heel veel ruimt om mailtjes op te slaan, momenteel ongeveer 7,5 GB, erg overzichtelijk en een hele goeie zoekfuntie zodat je altijd dat ene mailtje gemakkelijk weer terug kunt vinden.

Doe wat je zelf wilt maar als je geen ergernissen wilt, kies je niet voor hotmail maar voor Gmail. Je kunt hotmail missen als kiespijn.

mail.google.com/mail/?hl=nl

Ik wens je alle wijsheid toe. Succes.