Hoe kan het dat bij mijn printer het papier continu vastloopt?

Ik heb een Canon Pixma MP150 gekregen, alleen heb ik een probleem. Het papier loopt vast als je print/kopieer. Hij geeft dan de error E3, ik kan hier niks over vinden op canon/andere websites. Iemand een idee wat ik kan doen? Behalve een techneut in te schakelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Wij hadden ook een pixma zijn echt ^%^@! printers.
Nu een andere waarmee we dit probleem niet hebben;
hp photosmart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je zou het papier voor je het in de printer doet eens kunnen bladeren.
Weet niet hoe ik het moet omschrijven maar zie het voor je als je een stapel geld zou hebben en dat zo door je vingers laat gaan, of een pak kaarten, dat geluid krijg je dan, prrrrrrrrrrrrrrrr.
snap je?
nou dan zit er lucht tussen en kan het zijn dat ie velletje voor velletje gaat pakken en zo niet vast loopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste,

Ik heb zelf ook een Canon printer (Pixma MP510), maar heb noet het probleem zoals hierboven werd beschreven !
Ik denk ook dat je beter bij het invoeren van een stapel papier je eerst de bladen een goed dient los te schudden, het kan gebeuren dat deze bladen aan elkaar kleven tijdens het productieproces of bij het verpakken ervan !

Mvg,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was vroeger "copy-guy" en als een machine vaak bleef vastlopen moest er een rolletje worden vervangen. Een rubber wieltje is dan versleten en kan het papier niet meer goed worden opgepakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te veel papier in de printer doen? Dat werkt meestal bij mijn printer, maar ik heb een HP-printer...