Hoe kan het dat er soms opeens -uit het niets- geluid uit de laptop komt?

Net nog....zit gewoon op GV te lezen en opeens komt er een stukje uit een film lijkt wel, tussendoor (alleen de tekst, geen beeld). Gisteren zat ik te schilderen, klinkt er opeens een liedje vanaf mijn laptop. Ik heb niets ingedrukt, er staat buiten internet niets open...
Vreemd! Weet iemand hoe dit kan? Beetje creapy als dit gebeurt zonder dat je zelf iets doet...

Toegevoegd na 3 dagen:
het gebeurt nog steeds na verwijderen van overtollige programma's. Virusscan ook gedaan. Blijft spoken vanuit de laptop...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rare boel, maar vertel meer ik ben niet vies van een beetje spookverhaal ;)

Het beste antwoord

Doe eens een virusscan just to be sure, dit is idd zeker niet normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Staat er misschien een website open? Sommige sites hebben reclames die af en toe wisselen. Sommige van die reclames maken inderdaad geluid,
bamibal