Even op ALT + Shift drukken, je toetsenbord staat per ongeluk verkeerd ingesteld. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

er is dan iets versprongen in je toetsenbord instelling links onderin zie je een klein toetsenbordje. click hier met je muis op en zet de instelling op Verenigde Staten (internationaal) dan moet hij het weer helemaal doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad!
even cnrl en shift inhouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk staat het toetsenbord op 'Nederland' i.p.v. op 'Verenigde Staten (internationaal). Bij mij verspringt hij ook vaak naar 'Nederland'. Dan gebeurt precies hetzelfde. Heel irritant, maar makkelijk te herstellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was je voor Ruth of niet?
dat heb ik ook met mijn toetsenbord, je moet "control"+"shift" achter elkaar drukken.

Toegevoegd op 08-05-2009 22:11:15
mag ik trouwens op merken dat je nickname zeer gepast is (bij de meeste vragen wel). ;P of bij jou toetsen bord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...kweenie