winzip neemt mijn pc over bij alles wat ik wil opstarten krijg ik een winzip setup Zelfs bij systeem herstel!!

als ik wat wil openen een spel bvb dan krijg ik een Setup van winzip waarin staat dat ik winzip moet instaleren okal heb ik winzip al als ik me pc opstart krijg ik gelijk 24 winzip setups en zelf mijn systeemherstel doet het niet meer WTF moet ik doen???

Toegevoegd na 16 minuten:
ik heb een windows Vista home premium 64 bits

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb hem al gerepareerd verwijders opnieuw ge installed weer verwijder enz enz

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Wat roqui zegt, het riekt ernaar dat jou computer alle .exe bestanden die het opent met WinZip probeert te openen. Ik heb een site gevonden die fixes heeft voor bestandsassociaties in Vista, jij hebt dus de .exe fix nodig:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

zou winzip eerst proberen te verwijderen van mijn computer en eventueel erna terug instaleren of een ander zip programma proberen
fremar
13 jaar geleden
Het lijkt erop dat de bestandsassociatie verkeerd staat.

Kun je in de verkenner in het menu 'Extra' onder 'Mapopties' op het derde tabblad opzoeken wat er ingesteld staat voor de extensie '.exe' en deze eventueel terugzetten op de standaard?