Hoe zit het met hyves ?

Zelf heb ik geen Hyves. Nu heb ik wat klasgenoten van vroeger opgezocht op Hyves omdat ik een reunie wil organiseren. Kunnen zij zien dat ik hen gezien heb ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het antwoord dat gegeven is klopt helemaal. Ik wil daar nog een stukje aan toevoegen. Namelijk, als je een Hyves-account aanmaakt, en je wilt ook niet dat degenen met een Gold-account gezien kunnen hebben dat u zijn/ haar profiel heeft bezocht, dan kan je dat ook instellen. Als u dit ooit nog wilt, en het lukt niet, dan moet u mij maar even een persoonlijk bericht sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, als je zelf geen hyves account hebt, kunnen deze klasgenoten sowieso niet zien, dat je hun hyves hebt bezocht. Als je wel een hyves account aanmaakt, kunnen alleen de hyvers met een Goldabonnement zien, wie precies op hun site is geweest. De hyvers met een gratis account kunnen dit niet zien, en kunnen alleen aan de hand van het tellertje op hun hyves zien hoeveel mensen hun hebben bezocht.

Het makkelijkste voor u is, om ook een hyves account aan te maken en vervolgens hiermee berichtjes en uitnodigingen te versturen naar deze bekenden.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is fijn om te weten.
Bedankt.
+