ik kan geen videos afspelen via internet op mijn mobile

ik kan geen videos afspelen via internet op mijn mobile, het is samsung diva s7070, ik krijg dan "PROBEER OPNIEUW"..?ik heb geprobeerd media speler te dowloaden .. kan ook niet:( HELP?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Ik denk omdat hij geen flash ondersteund. Sites als Youtube die videobeeld materiaal sturen doen dit via Flash. Als je mobieltje dit niet heeft heb je helaas geen mogelijkheid dit te bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals mijn voorganger al sprak, waarschijnlijk ondersteund je mobiele browser geen flash waardoor je deze filmpjes niet kan laden. Wat je kan proberen en mij heeft geholpen om grotendeels van de site die flash ondersteunen correct weer te geven is het downloaden van: Skyfire. Dat is een mobiele browser dat Ondersteuning van flash mogelijk maakt. Skyfire is vanaf je mobiel zelf te downloaden hiervoor kun je naar http://skyfire.com gaan. Je moet dan wel even kijken of er een download is voor je toestel en of deze geschikt is voor je toestel.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat er met je mobiel aan de hand is, weet ik niet maar de opmerkingen over Flash hier gaan niet op voor YouTube. YouTube heeft inmiddels bijna alle filmpjes omgezet naar HTML 5 en in HTML 5 heb je geen Flash plugin nodig. De mobiele producten van Apple, de iPhone, iPod Touch en de nieuwe iPad ondersteunen geen van alle Flash en vandaag heb ik nog YouTube filmpjes zitten bekijken op een iPad. Prima beeld en zonder horten en stoten zoals bij Flash nog wel eens wil gebeuren.
Van welke site wilde video's afspelen en is het eerder wel gelukt video's af te spelen op die telefoon?