Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik in Monsterboard mijn CV onzichtbaar maken voor mijn eigen werkgever?

Ik wil mijn CV zichtbaar maken voor werkgevers, maar onzichtbaar blijven voor mijn eigen werkgever. Hoe kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Niet. Helaas ben je zichtbaar. Je kan echter wel een deel onzichtbaar maken:

Vertrouwelijke informatie
Als je niet wilt dat werkgevers je contact gegevens zien, vink dan het hokje Bewaar mijn CV als Vertrouwelijk aan. Als je deze optie hebt aangevinkt, dan kunnen werkgevers je CV nog wel bekijken, maar zullen je contact gegevens en je referenties niet zichtbaar zijn. Als je ook wilt dat je huidige werkgever niet zichtbaar is, zet dan bij je Werkervaring de einddatum bij je huidige werkgever op "heden". Als werkgevers contact met je willen opnemen, dan zal dat gebeuren via een anoniem monster e-mail adres dat het bericht automatisch doorstuurt naar je eigen e-mail adres. Dit is het e-mail adres dat onder Profiel in je My Monster account staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarom denk je dat je baas kan zien dat jij het bent die zijn CV daar heeft geplaatst? Er zijn zoveel mensen die hun CV op monsterboard zetten dat je eigenlijk nog wel anoniem bent. Mocht je CV zo aanspreken dan pikken ze je er wel uit en je baas zal wel wat anders te doen hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding