Hoe kan ik in Monsterboard mijn CV onzichtbaar maken voor mijn eigen werkgever?

Ik wil mijn CV zichtbaar maken voor werkgevers, maar onzichtbaar blijven voor mijn eigen werkgever. Hoe kan ik dat doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Niet. Helaas ben je zichtbaar. Je kan echter wel een deel onzichtbaar maken: Vertrouwelijke informatie Als je niet wilt dat werkgevers je contact gegevens zien, vink dan het hokje Bewaar mijn CV als Vertrouwelijk aan. Als je deze optie hebt aangevinkt, dan kunnen werkgevers je CV nog wel bekijken, maar zullen je contact gegevens en je referenties niet zichtbaar zijn. Als je ook wilt dat je huidige werkgever niet zichtbaar is, zet dan bij je Werkervaring de einddatum bij je huidige werkgever op "heden". Als werkgevers contact met je willen opnemen, dan zal dat gebeuren via een anoniem monster e-mail adres dat het bericht automatisch doorstuurt naar je eigen e-mail adres. Dit is het e-mail adres dat onder Profiel in je My Monster account staat.

Waarom denk je dat je baas kan zien dat jij het bent die zijn CV daar heeft geplaatst? Er zijn zoveel mensen die hun CV op monsterboard zetten dat je eigenlijk nog wel anoniem bent. Mocht je CV zo aanspreken dan pikken ze je er wel uit en je baas zal wel wat anders te doen hebben.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100