Waarom kan ik mijn avatar niet meer veranderen?

ik ga naar wijzigen.. dan bladeren ..pak een afbeelding.. dan opslaan .. maar er komt geen foto meer.. wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hem ook gewijzigd en het duurde wel even. Er bleef maar zo'n soort bloempje draaien, maar het is toch gelukt.
Kimath
13 jaar geleden
de foto doet het nu wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het is nog de oude avatar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee het is gelukt
ctrl en f5 in houden en toen kwam die

Het beste antwoord

ctrl+F5 indrukken en je foto is geladen. Vraag me niet waarom, maar dat las ik ergens hier op GV en werkte perfect.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JAAAAAAAAAAAAAAA gelukt....
dank je wel goeie tip...
+1

Andere antwoorden (2)

Probeer even je oude afbeelding te verwijderen, ook via het instellingen blad. Misschien dat de database wel een link heeft, maar geen foto. Daarna opnieuw een uploaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie je wel het avatar dingetje rond draaien? Sluit even de PC af en start hem dan weer op. Lukt bij mij altijd en ik verander nog al eens! Is het wel een goedgekeurde avatar?
Zo af en toe geeft ie namelijk aan,dat alleen die en die afbeeldingen geplaatst kunnen worden. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kon 2 weken geleden al niet veranderen meer
ik weet niet waarom ik gebruik nooit gekke avatars
maar het is weer gelukt nu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar staat de N in het oog voor?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
napoli
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Si,capisce!