Wat moet je doen als een product van bol.com niet is aangekomen?

Ik heb een studie boek besteld maar deze is niet aangekomen. Ik heb alleen een bevestiging van betaling gekregen. Een ander boek die ik gelijktijdig heb besteld is wel aangekomen.

Toegevoegd na 35 seconden:
Levertijd was overigens 1-2 dagen. Is nu 3 weken geleden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb er ook een keer een DVD besteld (Azumi) bij bol. Kwam nooit aan. Weeeken later kreeg ik pas een bericht dat het produkt niet geleverd kon worden. Als je geen bericht krijgt, blijft over: klantenservice bellen: 0900 – 2025 438 (€ 0,15 pm)

Het lijkt me dat je eerst contact op moet nemen met de klantenservice van Bol.com. Als zij aangeven dat het wel verzonden is, kun je informeren via welke bezorgdienst dat gebeurd is. Vervolgens kun je dan informeren bij die bezorgdienst of jouw pakketje nog ergens rondzwerft. Als het goed is komen ze het dan gratis bezorgen. Ik heb hetzelfde gehad bij een product (niet van bol.com) en toen is het via deze weg goed gekomen.

Ik zou al een tijdje geleden een email naar klantenservice hebben verstuurd. Als dat niet helpt, bellen...

Dan had je gelijk nadat de levertijd voorbij was een mailtje moeten studeren naar bol.com Zij gaan dat dan direct proberen op te lossen

Gewoon direct alsnog contact opnemen met de klantenservice. Ik vind bol.com een prettig bedrijf met een goede klantenservice. Zoals ik het bedrijf ken, zullen ze het boek nogmaals aan je versturen.

Contact opnemen met klantenservice!

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100