telkens als ik een bepaalde website bezoek krijg ik een melding dat explorer niet meer werkt en de pagina is afgesloten door d.e.p .

Wat is de oplossing, want ik wil deze pagina blijven bezoeken en ik vertrouw hem.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

mijn moeder had hetzelfde probleem en daar heb ik nadat ik diverse toolbars had verwijderd(dus niet uitzetten) geen problemen meer, ik dacht dat spelletjes.nl de grootste veroorzaker was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DEP is een functionaliteit van windows die ervoor zorgt dat code die pontieel schadelijk is voorj e computer niet wordt wordt uitgevoerd. (DEP: Data execution Prevention). Het is ingevoerd bij windows XP.

Je kan zelf besluiten op welk nivo je DEP wilt inschakelen. Je kan hierbij kiezen uit 'optin: Specifieke software wordt uitgeschakeld) Optuit: Alles behalve bepaalde applications wordt geblokkeerd (Standaard)
Always on: Altijd aan; Alle programma's blokkeren
Always off: Alles blokkeren.

Dit stel je in onder het controle paneel -> Systeem instellingen -> "Performence'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste oplossing is om de slechte Windows Internet Explorer van de computer te verwijderen en er een goeie browser op te installeren. Goede browsers zijn b.v. FireFox, Safari, Opera en Chrome.
Internet Explorer wordt niet voor niks ook wel Internet Exploder genoemd. Het is de slechtste browser die er is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voer onderstaande stappen uit om het probleem met DEP en Internet Explorer op te lossen.

• Open Internet explorer
• Ga naar "Extra"
• Ga naar "Internetopties"
• Ga naar het tabblad "Geavanceerd"
• Vink de optie "Geheugenbeveiliging inschakelen om online aanvallen te helpen voorkomen*" uit
• Druk op OK
• Sluit Internet explorer