iets mis met graphic driver

elke keer als ik me pc opstart dan komt er te staan

NO ATI graphic is installed or the ati driver is not functioning properly please instell the ati driver appropriate for your ati hardware

en als ik dus een spel wil gaan doen bijv leagu of ledgends dan doet hij het niet kan iemand helpen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zit waarschijnlijk een ATI videokaart in je PC en de driver daarvan isniet goed. Zoek een nieuwe driver op het internet en installeer die. Zoek eerst uit welke ATI videokaart er precies in je PC zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het programma "DriverMax" download, zoekt deze automatisch naar updates voor je drivers. Grote kans dat hij er ook een vind voor je grafische kaart.